woensdag 19 oktober 2016

DIY: porselein beschilderen


Niet iedereen heeft vrij in de herfstvakantie. En als je geen schoolgaande kinderen hebt, boeit het je misschien ook niet zo. Voor mij is het een uitgelezen kans om weer eens heerlijk samen te knutselen. Want sinds Lena iedere dag naar school gaat, gebeurt dat toch iets minder. Nu houdt zij er ook enorm van ("Mam, ik ben een knutselaar.") dus dubbel pret voor mij.


We gingen aan de slag met porseleinstiften. (Die ik bij de Xenos ontdekte maar je kunt ze vast ook bij de betere hobbywinkel vinden.) Ik had ze al een tijdje liggen en nu was het juiste moment daar. Verdere uitleg is eigenlijk niet nodig. Wat je nodig hebt is een portie creativiteit. O ja, en naast porseleinstiften wat aardewerk en/of porselein om te 'beschilderen'. Zij maakte haar eigen unieke ontbijtbordje en ik... Ik pakte Pinterest erbij voor wat inspiratie. Misschien laat jij je weer door ons inspireren?


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten