woensdag 16 november 2016

Winactie: dromenvanger


Ja ja, een echte officiële winactie. Mijn eerste, en ik moet bekennen... ik vind het gewoon een beetje spannend. Is het te winnen item - de dromenvanger op bovenstaande foto - wel tof genoeg? Reageert er wel iemand op mijn winactie? Zijn er überhaupt mensen die mijn blog lezen?

No panic. Ook dit pak ik aan zoals zo'n beetje alles in mijn leven. Dus... Vind je het leuk om mee te doen? Go your gang. Geen zin om te reageren? Ook goed. Maar ik beloof je, het kost je haast geen moeite.

Hoe je deze dromenvanger wint
Heel simpel. Stuur een berichtje naar mij via info@femkejaarsma.nl of plaats een reactie onder deze blog. Reageren mag ook op mijn Facebookpagina of Instagram. Uit alle reacties kies ik de leukste. En ik ben het enige jurylid dus je kunt me paaien tot en met. Zonder gekheid. Moge de beste winnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten